Thursday 30 April 2009

dah ada kes H1N1...?

malam ni,ada satu kes dari klia nak hantar ke hosp.sg buloh ? swine Flu.Staf terlibat PPP Anuar,ppk razak dan pemandu tajuddin.Dekat kul 2 am baru selesai.Harap2 pesakit tu bukan la positif selsema khinzir tuh...Pesakit tu warga Canada.Ermm moga2 bumi malaysia nie selamat la hendaknya.tak sempat pula nak ambil gambar staf yang pergi tadi.maklumlah sibuk sesangat time tuh..

2 comments:

  1. Assalamualaikum Dr,
    Saya dan keluarga mengalami demam, batuk, sakit badan dan letih lebih kurang seminggu dan sedang ambil antibiotik dari private klinik. Saya tak pasti samada this illness is transmitted locally atau from foreigners atau atas sebab-sebab cuaca (we are exposed to all). Adakah Hospital Putrajaya customer friendly sekiranya saya walk-in untuk check for H1N1? Terima kasih!

    ReplyDelete
  2. Puan aishah,we're very sorry for late reply...ermm sebelum nie hanya kes yang berisiko tinggi sahaja seperti mengandung,kurang daya pertahanan badan,kes-kes asthma dan beberapa kes lain akan dirawat di HPJ.Bagi kes yang biasa dan ingin mendapatkan rawatan untuk H1N1 bolehlah ke klinik kesihatan berdekatan.Semoga Puan dan keluarga sihat-sihat hendaknya...tq

    ReplyDelete